10e dag

22 mei 2016 - Latte, Italië

Vanmorgen bij het weggaan ging er van alles verkeerd. Eerstbij het douchen was er een hele rugby ploeg die zich nat aan het spuiten waren en zodoende was er geen druk om te douchen. Daarna na alles ingepakt te hebben wilden we weggaan maar allebei de accu,s waren leeg. Onze buurman, een bakker uit Tiel had startkabels en een andere buurman, een Duitser wilde wel zijn volkswagenbusje voor onze auto zetten. Na wat startprobeersels wilde hij uiteindelijk aanslaan en konden we onze reis naar Barolo uiteindelijk voortzetten. Daarna hebben we 60 km naar een parkeerplaats gezocht maar langs de hele kust was niets te vinden . Pas na dat we bij Savona het binnenland ingingen werd het wat beter. Uiteindelijk zijn we terecht gekomen op een hele mooie camperplaats waar we voor 5 euro incl. stroom en water de hele nacht konden staan. Eerst nog een pastis gedronken in het plaatselijke cafe waar ze van doseringen gelukkig geen verstand hadden en ook de prijs zeer interessant was zijn we thuis gaan eten om ons voor te bereiden op de regio de Langhe waar de beroemde Barolo vandaan komt.